Attractiv - Voordeelkaart - Klantenkaart - Spaarkaart - Loyaliteit systeem - Klantbinding

 

 

 Voordeelkaart


De spaarkaart, klantenkaart of voordeelkaart is wellicht de meest bekende en tevens meest eenvoudige vorm voor het voeren van een promotie.

De naam zegt het zelf al: de klant spaart met het aankopen van producten en krijgt hier een bepaalde beloning voor in de plaatst. Het grote voordeel van de spaarkaart is dat er een bepaalde klantenbinding wordt gecreëerd.

De klant wordt met de kaart, maar ook met aktie’s als promoties, nieuwsbrieven, speciale aanbiedingen, etc. gestimuleerd om uw bedrijf frequent te bezoeken om zijn inkopen te doen teneinde  punten of zelf keiharde euro’s te sparen.

Attractiv biedt de mogelijkheid om in samenwerking met haar partners het gehele transactie proces voor u te verzorgen, tot en met analyse van de aankoop gegevens alsmede het opzetten van promotionele aktie's op basis van deze analyse.